Hurtig adgang

Fjernelsesanmodning

Jeg ønsker at Somfy sletter min konto og samtlige mine dertil knyttede persondata.

I henhold til gældende bestemmelser, anmoder jeg om slettelse af min konto og samtlige persondata om mig som måtte optræde i  SOMFYs edb-filer og manuelle registre.

Slettelse af mine persondata skal være endelig og uigenkaldelig.

Ved indsendelse af denne anmodning er jeg klar over at den som konskvens har

  • afinstallering af mine produkter og tjenester og at jeg ikke længere kan benytte dem, heri indbefattet erhvervsmæssige sikkerhedstjenester (teleovervågning, assistance, videooptagelse...)
  • at det bliver umuligt at få adgang til mine forskellige installationer via min app
  • standsning af meddelelser om alarm
  • destruktion af mine videooptagelser
  • at det bliver umuligt senere at genfinde mine data
  • at det bliver umuligt at få adgang til samtlige mine SOMFY apper (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, e-handel websted...)

Det anbefales ikke at slette Somfy konto dersom:

  • jeg har bestillinger i gang hos SOMFY. Slettelsen bevirker ikke at bestillingen annulleres, men kan medføre tekniske problemer.
  • jeg fortsat ønsker at benytte SOMFYs produkter og tjenester

Desuden er slettelse ikke mulig dersom SOMFY retligt er forpligtet til at  opbevare mine data.

Dersom jeg ikke længere ønsker at modtage meddelelser per mail, indgiver jeg min anmodning her

Dersom min anmodning om slettelse kun angår visse af mine persondata, angiver jeg præ֥cist hvilke her