For at starte: Indtast din PIN-kode
OK Denne PIN-koden er korrekt og TaHoma® box er allerede aktiveret. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Denne PIN-koden er korrekt og TaHoma® box er allerede aktiveret. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Denne PIN-koden er korrekt, men TaHoma® kan ikke aktiveres fra denne hjemmeside. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Denne PIN-koden er korrekt, men TaHoma® kan ikke aktiveres fra denne hjemmeside. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Denne PIN-koden er korrekt, men TaHoma® kan ikke aktiveres fra denne hjemmeside. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Dette er en CONNEXOON PIN-kode. Gå venligst et trin tilbage, og vælg "Aktiver CONNEXOON" for at aktivere din boks. Dit Connectivity Kit kan ikke aktiveres gennem denne proces.
Download Somfy Tahoma 3.0-applikationen fra din mobil.
Dit Tahoma Switch kan ikke aktiveres gennem denne proces.
Download Somfy Tahoma 3.0-applikationen fra din mobil.
Din Rail Din V2 kan ikke aktiveres på Somfy Connect. Download Somfy Tahoma 3.0-applikationen fra din mobil. tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX tahoma.pin.wrong_product_BEECON Denne PIN findes ikke. Sørg for at du har angivet den korrekte og prøv igen. Denne PIN-koden er korrekt, men TaHoma® kan ikke aktiveres fra denne hjemmeside. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Dette tilbud er designet med en af ​​vores partnere. Se aktiveringsanvisningerne på pakken og hurtigstartsvejledning til din TaHoma-boks. Dette tilbud er designet med en af ​​vores partnere. Se aktiveringsanvisningerne på pakken og hurtigstartsvejledning til din TaHoma-boks. Denne PIN-koden er korrekt, men TaHoma® har fundet en fejl. Kontakt os venligst på support.dk@somfy.com. Denne boks er forældet og kan ikke længere bruges. Session has expired, please reload this page Aktiveringen skal afsluttes
continue

Hvor kan jeg finde min pinkode på TaHoma® kassen?

PIN-koden er på TaHoma® boksen og består af 12 cifre.